فروش پروپزال مقاله روش تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرح توجیهی پاورپوینت کارآموزی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 46
  • بازدید کل : 149683

پیوند ها

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره مدل کیفیت خدمات سروکوال

خصوصیات محصول:

  • منابع فارسی و انگلیسی دارد.
  • ارجاع و پاورقی استاندارد دارد.
  • رفرنس دهی استاندارد دارد.
  • کاملترین در سطح اینترنت، دارای تحقیقات انجام شده در ضمینه تحقیق
  • گارانتی بازگشت وجه دارد.

فرمت : doc

تعداد صفحات : 54

بخشی از متن :

تعریف کیفیت:

کیفیت هیچ معنا و مفهومی به جز آنچه مشتری واقعا می خواهد ندارد.یعنی محصول اگربا خواست و نیازهای مشتری انطباق داشته باشد با کیفیت است.اين واژه داراي معاني مختلفي است و از جنبه هاي مختلف قابل تعريف و بررسي است .

ذيلابه چند تعريف از كيفيت از منظرمشتري اشاره ميشود:

کيفيت عبارت است از آماده بودن خدمت يا کالا براي استفاده کننده کهخود نيازمند کيفيت طراحي، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمت است.

کيفيت هيچ معنا و مفهومي بجز هر آنچه که مشتري واقعا مي خواهد ،ندارد . به عبارت ديگر يک محصول زماني با کيفيت است که با خواسته ها ونيازهاي مشتري انطباق داشته باشد.کيفيت بايد به عنوان انطباق محصول با نياز مشتري تعريف شود.

سازمان استاندارد هاي بين المللي کيفيت را اينگونه تعريف ميکند :

تماميت ويژگيها و خصوصيات محصول يا خدمت که توانايي برآورده کردن نيازهاي مشتري را دارد.

به بيان سازمان ملي به رهوري سنگاپور کيفيت مجموعه اي از خصوصيات و مشخصات يک کالا يا خدمت است که احتياجات و رضايت مصرف کننده را تامين مي کند.

کيفيت مفهوم و سيعي است که تمام بخشهاي سازمان نسبت به آن متعهد هستند و هدف آن افزايش کارائي کل مجموعه است بطوريکه مانع پديد آمدن عوامل مخل کيفيت مي شود و هدف نهايي آن مطابقت کامل با مشخصات مورد نياز مشتري با حداقل هزينه براي سازمان است که منجر به افزايش رضايت مي شود ( دمينگ و فين باون).

کيفيت ادراک شده عبارتست از قضاوت مشتري درباره برتري يامزيت کلي يک شئ . کيفيت ادراک شده شکلي از نگرش است که با رضايت مرتبط است ليکن با آن يکي نيست و از مقايسه انتظارات با ادراکات از عملکرد ، نتيجه مي شود.

كيفيت به آن دسته از ويژگي هاوخصوصيات محصول يا خدمت اشاره مي نمايد كه بر قابليت ايجاد رضايت در مشتري تاثيرگذارهستند.

مروری بر تاریخچه کیفیت:

تاریخچه کیفیت

درسال۱۹۲۴ شوهارت مطا لعه کنترل کیفیت آماری SQCرا آغاز نمود در سال ۱۹۵۰دکتر دمینگ با آشنایی با روش SQC مهندسان ومدیران ارشد اجرایی سازمانهای بزرگ ژاپنی را آموزش داد. در سال ۱۹۶۰اولین دوایر کنترل کیفیت به منظور بهبود کیفیت ایجاد شدند دردهه ۱۹۸۰مفهوم مدیریت کیفیت جامع منتشر شد سرانجام در دهه ۱۹۹۰ISO۹۰۰۰و ISO۹۰۰۰عنوان مدل جهانی و استانداردجهانی برای سیستم کیفیت شناخته شدند. (جعفری و دیگران، 1379)

مدیریت كیفیت فراگیر،ابتدا در عملیات تولید تكراری بكار گرفته شد. مشكلات زیادی در توسعه و تسری این مفاهیم و ابزار به دیگر اهداف داشت بعضی از سئوالات كه آیا كیفیت در تمام كارهای تجاری (كسب و پیشه )كه خروجی های آنها اطلاعات و خدمات حرفه ای است بجای تولید ملموس قابلیت كاربرد دارد و براساس اصول شناخته شده دكتر دیمینگ : یعنی تمركز به كنترل كیفیت آماری یك فرضیه و متدولوژی ساخته و آزمایش شده است. (جعفری و دیگران، 1379).

▪ این اصول بشرح زیر دارای سه اصل اساسی است.

1- تمركز بر توجه سازمان بر درك و جوابگویی به نیازهای مشتری یكی از سه اصل اساسی است. رو در رویی با مشتریان(داخلی وخارجی) برای درك سطح انتظارات یا پیش بینی انتظارات آینده، فرایند طراحی شده ای ارائه خواهد كرد تا كوشش های كسب و پیشه را به مشتری گره بزند و یك چهارچوبی پیشنهاد می شود تا به كمك آن به تعریف شاخص و معیاری در مقابل انتظارات پایه ای مشتریان داخلی و خارجی برای خدمات كیفی باشد. (جعفری و دیگران، 1379)

2- بهبود مستمر (دائمی) همه محصولات و خدمات و فرایندها بصورت سیستماتیك دومین اصل اساسی است؛ بكارگیری موفقیت آمیز چرخه دمی دگ(PCDA) و کایزن همراه با شناخت هر فرایند بطور جامع و اندازه گیری كارائی آن و سپس ساخت اصول قابل درك و پیاده كردن حد و حدود برای آن با بكارگیری در عملیات تولیدی شروع می شود. ابزار كیفیتی پایه را می توان اكنون به همه كارها كه شامل سیستم های اطلاعاتی، بازاریابی، مالی، حمل و نقل، مراقبتهای بهداشتی، آموزش، سازماندهی، مهندسی، تحقیق و توسعه وغیره می شود ،تسری داد.

3- مشاركت فراگیر همه مشتركین اصل اساسی سوم است نقش رهبری و حمایت مدیریت عالی و چگونگی استفاده از سیستم برای عموم، تشویق و تواناسازی در رهبری را شناسایی می كند، مثالهایی در چگونگی نظام دادن كامل و مشاركت عرضه كنندگان و اندازه گیری پیشرفت اهداف آنها فراهم می شود و توجه به کارکنان و درگیر نمودن تمام اعضاء سازمانی و جلب حمایت آنها در فرایندها و تصمیم گیری ها وتولیدخدمات ومحصولات است کیفیت براساس سینرژی تمام كاركنان است نه نمایندگان آنها, بنابراین به مطالعه موردی کیفیت درسه کشور آمریکا ، تایوان و ایران با توجه به اصول سه گانه فوق می پردازیم.(جعفری ودیگران۱۳۷۹)


مبلغ واقعی 22,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

فروش پروپزال مقاله روش تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق طرح توجیهی پاورپوینت کارآموزی ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما